Sirkustyöpajat Sallassa 29.1.2022

Heiiii! Aikuisetkin pääsivät mukaan tähän hauskuuteen. Jonglööraus ja hulavanteet haastoivat salin laidalla istuneet vanhemmat kokeilemaan taitojaan. Päälläseisonnat, päkkärit ja ihmistornit jätettiin suosiolla lasten toteutettavaksi. Ihan pienimpien ryhmässä tosin haastettiin vanhempiakin. Lapset touhusivat itsenäisesti, mutta välillä käytettiin aikuisia kiipeilypuina. Melko monta pyörähdystä moneen eri suuntaan nähtiin päivän aikana. Riemun kiljahduksia ja iloisia ilmeitä, kun taiteilijan hatusta ilmestyi ihania kauniita kirkkaan värisiä huiveja lisää ja lisää ja lisää. Ihmisten lisäksi pyöriteltiin palloja ja diaboloa.

Parin viikon päästä jatketaan, mutta silloin päästään Taika-Aikan omiin tiloihin, joista löytyy mm. hyppymonttu ja monia muita kiinteitä temppualustoja. Toivottavasti Sinä tulet ensi kerralla mukaan!

Seuraava matka Taika-Aikan kanssa 12.2. Rovaniemellä. Maksuton matka Harrastusbussilla, harrastus omakustanteinen. Lue lisää harrastusbussista: www.salla.4h.fi/hankkeet/harrastusbussi

Kirjoittanut Sallan 4H-yhdistyksen toiminnanjohtaja, Annina