YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Sallan 4H-yhdistys järjestää sallalaisille lapsille ja nuorille harrastustoimintaa mm. kerhojen ja leirien muodossa, sekä perheille mukavaa yhdessäoloa ja tekemistä tapahtumien ja kurssitoiminnan muodossa. Yhdistyksellämme onkin Sallassa aktiivinen rooli lasten ja nuorten matalan kynnyksen harrastustoiminnan tarjoajana. Toteutamme organisaation strategiaa - kestävää kasvua tekemällä oppien - monin eri tavoin, kuten esim. työllistämällä sallalaisia 13-28-vuotiaita nuoria. 4H-yhdistyksen kulmakivet harkinta, harjaannus, hyvyys ja hyvinvointi ovat mukana kaikessa tekemisessä. Yhdistyksen toimisto ja pieni myymälä sijaitsevat Kerhotalo Kempurassa, kauniissa vanhassa puutalossa, kylänraitin liikenneympyrän puoleisessa päässä.